Op deze pagina kunt u de meest gestelde vragen bekijken.

Wat is de levertijd?
Ons streven is om alle bestellingen binnen 2 werkdagen te leveren, tenzij anders aangegeven. 

Wat zijn de verzendkosten?
Voor leveringen onder € 17,-50 (zeventien euro en 50 cent) betaalt u € 6,95 aan verzendkosten, tussen de € 17,50 (zeventien euroen 50 cent) en de € 55,- (vijf en vijftig euro) betaalt u € 4,95 aan verzendkosten, boven  € 55,- worden de producten gratis naar u verzonden. Wanneer gekozen wordt voor een deellevering worden de verzendkosten opnieuw bepaald.

Kan ik mijn bestelling ook komen afhalen?
Ja u kunt op dinsdag en vrijdag tussen 17:00 en 20:00 uur uw bestelling bij ons afhaalpunt aan de Kouvenderstraat 11, hal 2 te Hoensbroek komen afhalen. Natuurlijk betaalt u dan geen verzendkosten.

Ik heb de verkeerde verzendmethode aangevinkt en daardoor (ten onrechte) te veel verzendkosten betaald.
Indien de verkeerde verzendmethode is aangevinkt kunt u contact met ons opnemen. U heeft dan 2 keuzes: De (teveel) betaalde verzendkosten worden terug gestort op uw rekening. Ook kunt u er voor kiezen om voor een vergelijkbaar bedrag aan (teveel) betaalde verzendkosten een artikel toe te voegen aan uw bestelling.  

Het minimum bedrag voor gratis verzenden is verhoogd met € 5,00. Waarom is dit?
Het minimum bedrag voor gratis verzenden is verhoogd doordat onze kosten zijn gestegen. Wij zijn verhuisd met ons bedrijf vanuit onze kelder naar een loods, waardoor er extra kosten zijn zoals huur, gas water en licht, extra verzekeringskosten. Daarnaast verzenden wij ook steeds meer zwaardere pakketten waarvoor een hoger tarief betaald moet worden.

Wordt er ook buiten Nederland geleverd?
Ja, op dit moment leveren wij ook in België. Op termijn willen wij ook in Duitsland gaan leveren.

Hoe kan ik een artikel retourneren?
U dient vooraf uw retourzending kenbaar te maken aan ons via het contactformulier op onze website. Wij versturen u een retourbon, die u ingevuld bij de retourzending dient te bijsluiten. U retourneert producten door deze degelijk te verpakken.

Mijn actie-/couponcode werkt niet.
Wanneer u een actie- of couponcode gebruikt, dient u de code te activeren. Dit doet u door na het invoeren van de code uw winkelwagen bij te werken. De letters op de codes zijn allemaal hoofdletters Een actie code of couponcode heeft een eind datum. Na deze datum werkt de code niet meer.
U kunt slecht 1 actie code en 1 coupon code tegelijk gebruiken. Indien u meerdere codes heeft kies dan de combinatie die voor u het voordeligst is. Het is niet mogelijk om 2 actie codes of 2 coupon codes tegelijk gebruiken.

Hoe werkt de combinatieaanbieding?
Bij een combinatieaanbieding kunt meerdere producten samen voor 1 goedkopere prijs kopen. Als een product te koop is in een combinatieaanbieding kunt dat vinden bij het kopje meer info van het desbetreffende product. Voorbeeld:1 zak mergkoekjes rund 500 gr. en 1 zak kluifjes mix samen voor €3,99. Dan gaat u naar 1 van de 2 producten, klikt op meer informatie en daar vindt u 2 bestelknoppen. 1 voor alleen het product alleen , de 2e voor de combinatieaanbieding.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Wanneer uw bestelling bezorgd wordt door DPD ontvangt u van ons een trackingscode. Met de code kunt u precies waar uw bestelling zich bevindt. Om uw bestelling te volgen gaat u naar:http://www.dpd.com/tracking_nl/(lang)/nl en voert u de code in die u via mail of sms heeft ontvangen. U wordt niet rechtstreeks via de trackingscode naar de site van DPD geleid.